Изпълнителният директор на общинското дружество „Софийска вода“ Арно Валто обеща по време на прием в пречиствателна станция „Бистрица“, организиран по повод Световния ден на околната среда, че през следващите 5 години клиентите ще получават по-добра услуга.
„Първият етап е пускането на безплатна телефонна линия за нашите клиенти, за да могат и гражданите да са пряко свързани с нас“ - заяви Валто и допълни, че основната част от настоящите обаждания са свързани с искане на информация и с въпроси, свързани с фактурата и товакак е формирана цената в нея.
„Имаме и една категория обаждания, които са малко по-технически. Например, понякога има намаляване в налягането, някакви течове по мрежата, сигнали за качеството на водата.“
Валто заяви още, че след получен сигнал, се действа по строго регламентирана схема, по която се преценява чия жалба е приоритетна.
„Например, ако някой гражданин се обади и каже, че няма вода, имаме ангажимент да изпратим някой на място до 2 часа, за да проверим какъв е проблемът.“
Добави коментар